ვიზაინი ციფრული პროდუქტების და ნეიროდიზაინის სააგენტო - Blog

5 ნიშანი რომ რებრენდინგის დრო დადგა

ბრენდი ბიზნესის ძირითადი მაიდენტიფიცირებელი კომპონენტია, ეს არის ყველა იმ ღირებულებების, იდეალების და მახასიათებლების ნაკრები რომელიც თქვენმა კომპანიამ ერთ ადვილად ცნობად სტანდარტში მოაქცია. მაგრამ ხანდახან, ჩვენთვის ყველაზე საყვარელი ბრენდებიც კი განიცდიან კრიზისს და ექვემდებარებიან ისეთ ბუნერივ პროცესებს როგორიც არის მოძველება ანუ ვეღარ პასუხობენ იმ სტანდარტებს რასაც მათ სამიზნე აუდიტორია უწესებს.

10 კოგნიტური მიკერძოება რომელიც უნდა გაითვალისწინო მომხმარებლების კვლევისას

ბოლო ათწლეულის განმავლობაში კოგნიტური მიკერძოებების საკითხი საკმაოდ პოპულარული გახდა ისეთი წიგნების დამსახურებით, როგორიცაა Thinking Fast, Slow, Predictably Irrational. ადამიანზე ორიენტირებულ მიდგომებთან ერთად ამ თემამ ბიზნესის დაგეგმვის საკითხში დიდი პოპულარობა მოიპოვა.

UX დიზაინერის სწრაფი გზამკვლევი EYE-TRACKING ტექნოლოგიაში

თრექინგის დახმარებით ტესტირება უფრო მეტად ობიექტურია რადგან მომხმარებლის გამოცდილებას ტესტერის მაგივრად Eye Tracking აპარატურა აანალიზებს. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ: თუ ტრადიციული კვლევების დროს ტესტერი გარკვეულ გავლენას შეიძლება თავად ახდენდეს ცდისპირზე, ნეიროაპარატურული კვლევის შემთხვევაში, ანალიზი დამყარებულია სრულად ობიექტურ, ფიზიოლოგიურ მონაცემებზე.

5 მიზეზი თუ რატომ უნდა შევიმუშავოთ ციფრული პროდუქტის სტრატეგია

გატესტეთ იდეა პროდუქტის გაშვებამდე.

მეცნიერება კრეატიულობის უკან: ნეიროდიზაინი - უმოკლესი გზა მომხმარებლის გონებამდე

ბრენდინგი ხელოვნებაა, რომელიც ქმნის ჰოლისტიკურ გარემოს პროდუქტის და კომპანიის ირგვლივ, მომხმარებლების მოსაზიდად. წარმატების გასაღები კი ჩვენს დნმ-შია